Etiketter

lördag 9 april 2011

Utmaningen - Ett litet sidospår

Mitt i utmaningen tänkte jag utmana en av mina läsare. Låten nedan är det någon av er läsare som tycker är bra eller åtminstone gjorde det. Personen i fråga skulle kunna komma med en hel radda "guilty pleasures" :). Vågar du stå för låten så lämnar du en kommentar:)

Varför kom jag att tänka på detta? Jo det här är alternativa låten till någon du förknippar med en låt. Jag ville inte vara så elak då, men har nu ändrat mig.

Själv funderar jag på om jag kan släppa en bomb när det kommer till den punkten om några dagar (Dag 13). Jag satte ju ihop en liten lista för nått år sedan, även då på utmaning från Sarabara. Det vore ju kul att komma med nått nytt.


1 kommentar:

  1. Vrrr... Detta var faktiskt ett av mina alternativ till dag 2. Hatlåt. För mig symboliserar den allt studentikost. Som jag avskyr.

    SvaraRadera