Etiketter

måndag 18 april 2011

Utmaningen dag 15 - En låt som beskriver dig.

Det här var för svårt, hitta en låt som beskriver dig. Jag väljer mellan två spår antingen grotta ner mig och leka amatörpsykolog och därefter väljer låt. Men det har jag ingen lust med så jag väljer en låt som många kan beskriva sig som...



...Jag väljer alltså en komplex låt med många skiftningar, vem känner inte igen sig i det? Låten i sig tycker jag också är fruktansvärt överskattad, det tycker jag däremot inte att jag är:)

3 kommentarer:

  1. Överskattad? Den här? Skärpning, hörru du!

    SvaraRadera
  2. Man kan väl säga att du precis stärkte mig i min åsikt. Den här låten, Bruce och Ulf Lundell får man ju inte kritisera utan att någon kommer och rycker en i örat och tillrättavisar. Kanske har vinden vänt och det är ok att racka ner på Uffe lite. Visst är alla tre bra men inte SÅ jävla bra.

    SvaraRadera
  3. Å herregud. Bruce och Ulf kan man med all rätt prata ner. Gud så många bredbenta rockande överskattade män det finns... Fast Queen och den här låten känns inte överskattade.

    SvaraRadera