Etiketter

tisdag 19 april 2011

Utmaningen dag 16 - En låt som jag har älskat men nu hatat.



Kommer inte på någon faktiskt. Det mesta jag har gillat genom åren gillar jag fortfarande och det jag inte gillar kan jag ha förståelse för att jag har gillat. Jag hatar definitivt inte det. Däremot så är jag lite motvals så efter Kurt Cobains död och Nirvana helgon förklarades slutade jag helt enkelt att lyssna på dem. Likadant med Jumper, jag gillade den första singeln "När hela världen står utanför" sen släpptes "Tapetklister" och de fick sitt genombrott. Då gick jag och bytte den skivan mot Bon Jovi:s "Crossroads" som syrran av någon anledning hade 2 st ex av.

1 kommentar:

  1. Jag tycker det här är skön musik, men du är som sagt lite motvalls, ska inte gilla det som är "inne" och som alla andra gillar. Det var ett bra byte tycker jag, har ingen aning om varför jag hade 2 ex av den Bon Jovi skivan...

    Tack för i går!
    kram syster yster

    SvaraRadera