Etiketter

torsdag 28 april 2011

Utmaningen dag 25 - En låt som jag vill ha på min begravning

Ojojoj vilken fadäs! Kan man bli förlåten för en sådan här grej? Straff måste utdelas...

Jaja men jag går vidare och tar då gårdagens tema idag då istället.
Jag skall ha en borglig begravning. Och den skall fyllas av musik. Jag skall ha en riktigt fläskig inmarsch låt typ denna

alla går in gemensamt till white stripes då tillklippta version( det är bara introt som skall vara med).

Sen skall det givetvis finnas något som är vackert, så som denna.

Sen när det blir dags för själva avskedet skall hela skaran samlas runt en stängd kista och gemensamt falla i psykos till denna

givetvis skall det finnas en storblidskärm där bilder på mig kommer att rulla. Inte ett öga skall vara torrt när salen töms till tonerna av denna
Målet skall vara att lämna denna värld med eftertryck :) Vi ses när det är dags

3 kommentarer:

  1. Åh, vad den är bra Tonight Tonight. Älskar den!

    SvaraRadera
  2. Håller med Mirre. Gillar att du inte håller igen när det vankas avsked.

    SvaraRadera
  3. Efter mammas begravning är jag oxå säker på att jag ska ha en borgerlig begravning. Det låter som att du har en storstilad begravning i åtanke.
    kram syster yster

    SvaraRadera