Etiketter

måndag 25 april 2011

Utmaningen dag 22 - En låt jag lyssnar på när jag är ledsen

Det här var bara så svårt. Som jag sagt innan styrs jag inte av känslor när jag lyssnar på musik. Och så där förtvivlat ledsen har jag inte varit många gånger i mitt vuxna liv. Hur skall jag då gå till väga (har fortfarande inte valt låt). Ta nått klychigt som U2 "with or whithout you", det är väl den som spelas när Ross och Rachel delar på sig i vänner?!...

...


Nja jag är inte riktigt nöjd med låtvalet. Det är en riktigt bra låt och den är sorglig så den förslår. Men det känns inte 100. Kanske för att jag inte känner det sorgliga i det utan bara att det är en bra låt och det var ju inte det dagens utmaning handlade om idag. Jag ger mig själv en riktigt svag tvåa i betyg för dagens inlägg.

1 kommentar:

  1. Den känslosamma sidan har du och storebror sparat till mig, jag har fått allt!
    kram syster yster

    SvaraRadera