Etiketter

fredag 1 april 2011

Efterlysning

Jag efterlyser någon som har lust att åka till Tranås på Fredag. Varför? Jo för att gå på en garanterat lysande spelning med Sator. Varför Tranås? De spelar ju i Jönköping imorgon. Ja men jag är hemma själv med barnen hela helgen.

Johan Davidsson släpper en "självbiografi". Den skulle kunna vara hur intressant som helst, men det lär den inte vara.

Sahara Hotnights kommer med nytt. Hörde 1:A singeln på flipp eller flopp idag och den var precis så lovande som man kunde hoppats

Love Affair - Everlasting Love
En riktigt härlig vårlåt

Såg att Ockelbo Danne hade fått en HV tröja när han var och besökte Ryhov, jag fattar verkligen inte grejen med att ge bort lagtröjor till någon som inte håller på laget. Det är verkligen brist på respekt, man pissar verkligen på personen ifråga. Nu har jag ju iofs inget imot att de pissar på gymprinsen men kan inte tänka mig att det var det som var meningen.

Här har ni så ni kan lyssna in er lite innan konserten
Sator
Det finns faktiskt ännu mer bra med Sator men finns tyvärr inte på Spotify

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar