Etiketter

onsdag 13 oktober 2010

Wofflor

Åkte hem igår efter jobbet lätt besviken över att ha fått följa matchen på radio, mycket besviken över resultatet. Men föga anade jag att den största besvikelsen fortfarande inte hade uppenbarat sig. Jag visste att M och kidsen skulle äta wofflor till kvällsmat och satt och hoppades att det hade blivit några över till mig. Och när jag kommer hem ser jag att de står där på bänken. Lycka! Men den varade inte länge.. När jag kom närmre såg jag att det bara fanns en kvar, eller inte ens det. Det var den där halvt deformerade som blir när man tar bottenskrapet och det blir lite drygt en halv woffla av det. Mycket tung kväll och jag tyckte allt lite synd om mig när jag somnade

1 kommentar:

  1. den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket

    SvaraRadera