Etiketter

fredag 1 oktober 2010

Spotify premium

Ledig fredag, vad göra?  Jo städa halva dagen och lyssna på ruskigt skön musik. Andra halvan spisa mat och tårta och umgås med släkten. Idag var det min dag och jag gav mig själv en tidig födelsedagspresent, jag gick och la mig i F:s säng inatt när jag kom hem från jobbet, medans M och flickorna med hund låg i min. Underbart att sova helt utan störning en hel natt. Övriga presenter bestod av två tröjor, två böcker (Robert Gustafssons och Frank Anderssons självbiografier), Spotify Premium, ett spel och presentkort. Mycket nöjd med utdelningen i år också :) Tack alla så jätte mycket.

Skulle egentligen behöva sova men det blir nog någon tvserie som avslutning på en bra dag.

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med födelsedagar! Speciellt när man får en hög med presenter man verkligen vill ha.
    TACK för igår!
    kram syster yster

    SvaraRadera