Etiketter

fredag 29 oktober 2010

Börjar bli trött

Idag har det varit full fart. Efter frukosten åkte vi till badhuset, testa gärna att vara själv på badet med en 4 och en 2 åring. Det är en upplevelse kan jag säga. Men som tur är så har jag väldigt snälla och duktiga töser när det verkligen gäller och vi hade kanontrevligt. Sedan har det lagats mat, vallat Doris, städats, fixat pajdeg till kvällsmaten. Så nu återstår det väl egentligen bara att plocka i ordning på övervåningen.

För övrigt så är det nu helledigt i helgen sånär som på en innebandy match på Söndag förmiddag. Och jag har nu börjat se fram emot nästa helg när jag och M är barnlediga Fredag, Lördag. Men ikväll gör jag nog en M och somnar framför tv:n vi halv nio tiden.

1 kommentar:

  1. Vad kul att det var roligt på badet! Kommer oxå somna gott i soffan i kväll.

    Jag ser fram emot fullt ös nästa helg.
    kram syster yster

    SvaraRadera