Etiketter

tisdag 30 november 2010

Pgm 1 - Moneybrother framträdande 2 - På spåret | SVT Play

Såg "pengabrosan" på på spåret. Och nu hoppas jag verkligen att han gör en uppföljning på sin skiva där han tolkade Sina favoriter på svenska.
Jag gillar moneybrother men när han sjunger på svenska blir han än bättre. Det får gärna vara mera covers om han tycker det är svårt att få till det på svenska. För sånt här bara måste vi bara få mera av.

http://svtplay.se/v/2247828/pa_sparet/pgm_1_-_moneybrother_framtradande_2

Skickat från min HTC

3 kommentarer:

  1. Håller med helt och fullt, hatar hans engelska uttal, så allt han gör på svenska blir ju bättre.

    SvaraRadera
  2. Haha. Jag vågar inte ens kommentera när jag tycker han är bäst.

    :)

    SvaraRadera
  3. Klart du vågar. Men med tanke på vad lika vi brukar tycka så misstänker jag att jag kan lista ut svaret :)

    SvaraRadera