Etiketter

söndag 12 februari 2012

Whitney Houston

Var inne på min blogg för första gången på väldigt länge. Jag kollade statistiken och kunde konstatera att ni verkar vara många som går in hyffsat frekvent, märker att, näe han har inte uppdaterat idag heller! Förmodligen muttrar ni lite, att skall man ha en blogg så får man f_n se till att uppdatera också.
Så är det och så kommer det nog förbli. Har istället sällat mig till uppmärksamhetstörstandes, kändiskåta, åsiktshavandes, kompisar för ininbördes beundrans klubb på twitter. På twitter är mångas högsta önskan i livet att bli "retwittrade" av en "kändis". Det är lite som jag läste någonstans platsen för mediawannabes.
Nog om det.

Whitney Houston gick tragiskt om än inte helt oväntat bort inatt. Bara hoppas hon kan finna frid nu.

Jag har satt ihop en liten lista för att hedra en av giganterna

Det Bästa med Whitney + det bästa med kusinen för att fylla ut till en fullgod lista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar