Etiketter

måndag 7 mars 2011

Wanted: Hope And Pride Before I Die - Sator

Det var längesedan jag lyssnade så mycket på ett helt album som jag gjort med sators nya. Det blir bättre för varje lyssning.

Idag var vi ute och åkte skridskor på vättern. F fick ju skridskor i julklapp men vi har varit dåliga på att besöka isar. Men kände att man måste ju passa på när nu det finns perfekt is att åka på. Jag kan inte förstå hur man kunde åka i timmar förr, nu klarade jag inte ens 20 minuter innan fötterna gjorde uppror.

Idag har jag även läst två artiklar om cancersjuka som tvingats till arbetsförmedlingen för att söka jobb, för att försäkringskassan (regeringen) tycker de är friska nog att jobba. Är det någon mer än jag som skäms över att vara svensk när ni ser vad majoriteten röstat fram.

http://open.spotify.com/track/5pzLcM7FinPqMCtR348p23

Skickat från min HTC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar