Etiketter

söndag 19 december 2010

Det är nått visst med killar med tveksam sångrõst

Såg Andreas söderlund på den numera jultraditionen musikhjälpen. Riktigt bra grej det där med radioinsamling dygnet runt i ett antal dagar. Synd bara att svt inte tar chansen och hakar på fullt ut och sänder på mer humana tider. Åter till Andreas Söderlund.  Jag faller ofta för manliga sångare med tveksamma sångröster. Varför är det så? Kan det vara att det ger mig ett hopp att jag kan också:).

Andreas Söderlund har tidigare varit med i banden niccokick och sounds like violence

http://open.spotify.com/track/6YkBVuadcuQMoIzrw0eBjT

Skickat från min HTC



2 kommentarer:

  1. Sångröst är tveksamt ärligt talat om det behövs, finns ett uttryck och känsla räcker oftast det. Men det finns rätt många sådana svenska sångare, men min favorit lär nog Olle Ljungström alltid att vara.

    SvaraRadera