Etiketter

fredag 17 december 2010

...

Ber om ursäkt för att bloggen inte uppdateras mer frekvent, men sanningen är att det ger mig inte så mycket för tillfället, så det lär nog inte bli någon bättring den närmsta tiden.

Jag var och såg Johnossi i parken i går och den var väl signifikativ för bandet i övrigt, ojämn. Jag tycker de är väldigt ojämna rent låtmässigt. De bra låtarna är riktigt bra men de sämre är stentrista. Det är imponerande dock hur mycket enbart gitarr och trummor kan låta, men tyvärr blir det ändå lite för klent när de kör sitt paradnummer "Whats the point".  Men det var en trevlig kväll och en helt okej spelning.

I övrigt så är det mycket nu. Speciellt mina dagveckor. Jag skall och vill hinna med så mycket som möjligt under dom veckorna. Det känns som livet stannar upp lite kvällsveckorna, det blir licksom inget flyt. Flyt blir det inte heller dagveckorna om jag skall vara ärlig. Gårdagen var jag hemma i en timma ungefär. Då passade jag på att sätta in granen som inhandlats dan innan. Däremot han den inte pyntas. Idag hinner vi kanske få i ljusen men inte mer innan det skall iväg och fixas med traditionsenligt Julbad/bord på roddarnas innan det blir att direkt sticka till nästa jultillställning, "glöggfest" med ett gäng tenhultsfamiljer. Förhoppningsvis blir det en lugn härlig söndag det kan behövas.

1 kommentar:

  1. Den här tiden på året ska vara mysig och inte så stressad. Hoppas att ni får njuta av en härlig och lugn 4e advent!
    kram syster yster

    SvaraRadera